Broj: SPS-01-02/32-2018.
Zagreb, 13. 4. 2018. godine
MINISTARSTVO RADA I MIROVINSKOG SUSTAVA
UPRAVA ZA RAD
n/r pomoćnice ministra gđe Karoline Ivanković
PREDMET: KONSTANTNA DISKRIMINACIJA I PODJELA SINDIKATA OD STRANE MINISTARSTVA UNUTARNJIH POSLOVA TE USKRATA PRAVA
- postupanje i davanje upute Ministarstvu unutarnjih poslova, traži se.-
Poštovana pomoćnice ministra, gospođo Ivanković,
Dužnost nam je reagirati na sustavno i dugogodišnje diskriminiranje određenih sindikata i njihovih članova, koji su zaposlenici Ministarstva unutarnjih poslova (u daljnjem tekstu: MUP) u koje spada i Sindikat policijskih službenika, od strane čelnika i odgovornih osoba u MUP-u. Situacija je krajnje ozbiljna, zabrinjavajuća i nadasve suprotna načelu jednakosti i vladavine prava te pravnim stečevinama Europske unije čija je članica i Republika Hrvatska, a u kojoj bi svi građani i sve udruge (u koje spadaju i sindikati) trebali biti jednaki pred zakonima i predstavnicima državnih tijela. Ovakvo ponašanje osobito je zabrinjavajuće iz razloga uloge sindikata u društvu i pred poslodavcem te činjenice da se ovaj sindikat i njegove članove stavlja u nepovoljniji položaj naspram drugih sindikata koji djeluju u MUP-u i njihovih članova. Zaštita i promicanje jednakosti kao najviše vrednote ustavnog poretka Republike Hrvatske uz Ustav Republike Hrvatske zagarantirana je i Zakonom o suzbijanju diskriminacije kojim se jamči svima ostvarenje jednakih prava i mogućnosti te uređuje zaštita od diskriminacije između ostaloga i zbog članstva u sindikatima. Zbog navedene diskriminacije očekujemo od Vašeg Ministarstva rješavanje nastale situacije koja traje već godinama u MUP-u ili ćemo, na žalost, biti prinuđeni s drugim sindikatima, koji konstantno s nama trpe diskriminaciju i štetu (materijalnu i nematerijalnu) kroz zakidanja u određenim pravima, podnijeti tužbe protiv države i odgovornih osoba, obratiti se predstavnicima Europske unije, medijima, organizirati prosvjede i činiti sve druge zakonom dozvoljene aktivnosti u cilju ostvarenja načela jednakosti i prestanka diskriminacije.
Naime, u MUP-u djeluje 9 sindikata registriranih u Ministarstvu rada i mirovinskog sustava od kojih su 3 potpisnici Kolektivnog ugovora za državne službenike i namještenike (u daljnjem tekstu: KUDSN) jer sukladno Zakonu o reprezentativnosti udruga poslodavaca i sindikata (u daljnjem tekstu ZRUPS) imaju reprezentativnost s kojom im je dana jedna ovlast više nego nama, a to je pregovaranje s Vladom Republike Hrvatske o KUDSN-u. Isto tako MUP je samo jedan segment državne službe u koju spadaju i druga ministarstva, a temeljem ZRUPS-a navedena 3 sindikata imaju samo mogućnost više nego ostali sindikati, a to je ovlast pregovora s Vladom Republike Hrvatske o pravima iz KUDSN-a koja se jednako primjenjuju na sve državne službenike i namještenike bez obzira bio netko član sindikata potpisnika KUDSN-a ili nekog drugog sindikata ili uopće ne bio članom niti jednog sindikata.
Navedeno stajalište potvrdio je 2003. godine i sam Ustavni sud Republike Hrvatske odlučujući o „doprinosu solidarnosti“ koji je bio nametnut državnim službenicima i namještenicima koji nisu bili članovi sindikata sa Zakonom o radu vjerojatno na inicijativu sindikata. Obzirom da se KUDSN primjenjuje na sve državne službenike i namještenike jednako, onda se i prava sindikata, koje čine svojim članstvom ti isti državni službenici i namještenici, trebaju primjenjivati jednako na sve sindikate. Stoga je podjela koju provodi MUP, kao jedan od resora državne službe, na tzv. „nereprezentativne“ i „reprezentativne“ defakto protuzakonita i apsolutno nedopustiva te ugrožava vladavinu prava i jednakost svih pred zakonom kao najviše vrednote ustavnog poretka Republike Hrvatske.
Zbog navedene činjenice reprezentativnosti, a u prešutnom dogovoru s reprezentativnim sindikatima državne službe, čelnici MUP-a godinama diskriminiraju rad i postojanje drugih sindikata u MUP-u pa samim time i našeg sindikata pod izlikom da nismo reprezentativni sindikat i da prema nama, a time i prema članovima našeg sindikata, nemaju obvezu suradnje kao što je imaju s reprezentativnim sindikatima. Po navedenom stajalištu u MUP-u se ne poštuje zakonska odredba čl. 171. st. 1. Zakona o radu koja propisuje da je sindikat moguće osnovati pod uvjetom najmanje 10 punoljetnih poslovno sposobnih fizičkih osoba, a samim time niti rješenje Ministarstva rada i mirovinskog sustava kojim ste registrirali sindikat u svom registru i time mu dali pravnu osobnost i svrhu djelovanja, već bi se očito prema stajalištu pojedinih odgovornih osoba u MUP-u sindikat trebao „roditi“ s minimalno 5.000 članova s kojima bi imao tzv. „reprezentativnost“ i s kojom bi tek tada imao sva prava i mogao djelovati te provoditi sve ono za što je i osnovan, kao i biti jednako tretiran i uvažavan od strane poslodavca. Zanimljivo je također da taj put nisu prošli sadašnji reprezentativni sindikati jer je ZRUPS donesen prije par godina čime je sadašnje reprezentativne sindikate „zacementirao“ na sindikalnoj sceni, a oni su se pak sveli na privatne tvrtke koje se bave trgovinom, popustima i zaradom sa sigurnom „prisilnom“ naplatom svojih usluga i nametanjem protuzakonitih „ugovornih obveza“ putem obustave na plaći MUP-a koji su im zaposlenici MUP-a dali dobrovoljno putem suglasnosti naplate i koja se dobrovoljnost u obliku suglasnosti u konačnici kada se želi povući s plaće svodi na veći stupanj prisilne naplate nego što je primjerice ima zakonom propisna ovrha ili alimentacija.
U svom ponašanju MUP konstantno čini diskriminaciju, na što smo ga upozoravali od samog osnutka svojim brojnim dopisima, a kojom umanjuju naše djelovanje i onemogućavaju nas u daljnjem radu i jačanju članstva te u ispunjavanju uvjeta da postanemo reprezentativni sindikat u državnoj službi kako bi mogli pregovarati s Vladom Republike Hrvatske. Na žalost upravo zbog takvog ponašanja MUP-a, koje je najbrojnije ministarstvo u državnoj službi, trenutno svi ovisimo o onome što ispregovaraju sadašnji reprezentativni sindikati. Proteklih godina svjedoci smo njihovih loših pregovora, upitnih kompetencija njihovih predstavnika koji sudjeluju u pregovorima te naknadnim imenovanjima nekompetentnih osoba kao predstavnika tih sindikata u Zajedničkoj komisiji za tumačenje odredaba i praćenje primjene KUDSN-a koji nisu pravne struke (primjerice prvostupnik kriminalistike i diplomirani kriminalist, situacija da je jednom od članova sam vrh MUP-a nedavno pogodovao prilikom izdavanja rješenja njegovoj supruzi na više rangirano i bolje plaćeno radno mjesto iz PU zagrebačke u Ravnateljstvo policije (sukob interesa), činjenice da je također ta osoba 2013. godine dobila dva puta prvi raspored i to prvi puta sa srednjom stručnom spremom, a nakon što je u međuvremenu nakon mjesec dana završila stručni studij za prvostupnika kriminalistike, dobila je ponovno prvi raspored s bolje plaćenim radnim mjestom za koje je propisana viša stručna sprema, iako je već dobila prvi raspored i nikako nije mogla biti ponovno prvi put raspoređena prilikom primjene novog Zakona o policiji itd.) što definitivno odgovara i drugoj pregovaračkoj strani odnosno Vladi Republike Hrvatske jer je u posljednje vrijeme itekako vidljiv odljev članstva iz sindikata i sve veće nepovjerenje i nezadovoljstvo zaposlenika sa sindikatima koji su se pretvorili u privatne tvrtke s prodajom proizvoda i usluga, a zapostavili osnovnu svrhu djelovanja.
Tu je posrijedi i dogovor koji su sklopili ti isti reprezentativni sindikati s čelnicima MUP-a o prisilnoj naplati sindikalne članarine i drugih obustava s plaća u korist navedenih sindikata, jer se članovi sindikata po stajalištu MUP-a ne mogu ispisati iz određenih sindikata tj. sindikalna članarina im se ne može ukloniti s plaće bez pismenog odobrenja tih sindikata kao da je MUP ovršna institucija tih sindikata čime se MUP protuzakonito ponaša i izravno zadire u odnos član – sindikat što je u suprotnosti sa Zakonom o obveznim odnosima. Iako smo i mi sindikat, nismo takvog stava već stava da je članstvo u sindikatu isključivo na dobrovoljnoj osnovi što jamči i sam Ustav Republike Hrvatske, a koje stajalište je potvrdilo i Vaše Ministarstvo u dva navrata (mišljenje Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva klasa: 110-01/11-01/234 urbroj: 526-08-01-0175-11-2 od 27. 6. 2011. godine i mišljenje Ministarstva rada i mirovinskog sustava, klasa: 110-01/16-01/106, urbroj: 524-03-01-01/4-16-2 od 19. 7. 2016. godine), Ministarstvo financija (klasa: 050-01/16-01/78 urbroj: 513-08-04-16-2 od 1. 9. 2016. godine), pa čak i sama Služba za unutarnju kontrolu MUP-a (broj: 511-01-12-60176/1-16. od 30. 9. 2016. godine), a to je da zaposlenik sam u bilo kojem trenutku odlučuje da li hoće ili neće biti članom određenog sindikata i da sukladno tome može povući naplatu sindikalne članarine dostavom uskrate suglasnosti poslodavcu i/ili sindikatu, koja je dobrovoljna, a po kojoj poslodavac mora odmah postupiti, a na zaposleniku je odluka da li će plaćati sindikalnu članarinu i na koji način (obustavom na plaći, putem banke ili na blagajni sindikata) ili je uopće ne želi plaćati. Međutim po stajalištu samog čelnika tj. bivšeg ministra unutarnjih poslova gosp. Vlahe Orepića nakon svih dopisa i mišljenja koje smo mu ustupili te nakon što je Upravna inspekcija Ministarstva uprave klasa: 050-02/16-01/407 urbroj: 515-07-01/1-16-2 od 22. 8. 2016. godine dala MUP-u upozorenje i uputu o postupanju, MUP i dalje krši zakonske propise i obavlja prisilnu naplatu svojim zaposlenicima u ime i korist određenih sindikata kao da je MUP ovršna institucija određenih sindikata pod nebuloznom izlikom da bi takva praksa dovela do pravne nesigurnosti. Upravo je suprotno jer ovakvo ponašanje MUP-a dovodi do pravne nesigurnosti osobito zbog činjenice uloge i poslova koje obavlja policija u društvu i ako se MUP na ovakav način ponaša što onda da građani očekuju od drugih ministarstava i države u cjelini.
Isto tako smo svojim dopisima do sada nebrojeno puta ukazivali samom čelniku tijela tj. ministru unutarnjih poslova (prijašnjem Vlahi Orepiću i sadašnjem dr. sc. Davoru Božinoviću) da je podjela sindikata na „reprezentativne“ i „nereprezentativne“ unutar MUP-a diskriminirajuća i protuzakonita (što je bilo vidljivo i na samoj web stranici MUP-a na kojoj su bili istaknuti samo reprezentativni sindikati u državnoj službi, a nakon našeg dopisa pod prijetnjom tužbe dodali su naš sindikat i ostalih 5 sindikata koji djeluju u MUP-u te nas podijelili na „reprezentativne“ i „nereprezentativne“) na što se MUP nebrojen broj puta oglušio te i dalje provodi diskriminaciju i surađuje samo s reprezentativnim sindikatima.
Uz navedeno, MUP konstantno ignorira sve druge sindikate koji nisu reprezentativni na način da ih ne poziva na sastanke o svim bitnim pitanjima iz radno-pravnih odnosa zaposlenika MUP-a, odnosno pozivajući ih samo na prve sastanke nakon imenovanja ministara i to odvojeno (prvo reprezentativne, a potom nereprezentativne) dajući prednost „reprezentativnim“ sindikatima, ne dostavljajući na razmatranje i mišljenje pravilnike i uredbe koje mijenjaju (primjerice Uredba o izmjeni Uredbe o plaćama policijskih službenika – „NN“ br. 5/2018., 129/2017, 11/2017., 30/2016.; Uredba o izmjeni Uredbe o klasifikaciji radnih mjesta policijskih službenika – „NN“ br. 5/2018., 129/2017.,102/2017., 11/2017.; Uredbe o izmjenama i dopunama Uredbe o unutarnjem ustrojstvu MUP-a – „NN“ br. 5/2018. itd.), niti uključuju navedene sindikate u radne skupine navedenih propisa, a kap koja je prelila čašu u ovakvom ponašanju MUP-a je nedostavljanje na razmatranje i mišljenje samog Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o policiji, koji je temeljni pravni akt MUP-a koji regulira određena prava, obveze i odgovornosti kako MUP-a tako i policijski službenika, koji je u procesu izmjene, dok su taj isti Zakon dostavili na mišljenje samo nekim sindikatima i to dopisom klasa: 011-02/17-01/109 urbroj: 511-01-152-17-14 od 12. 12. 2017. s rokom davanja mišljenja do 19. 12. 2017. godine.
Takvo ponašanje MUP-a je diskriminirajuće i u suprotnosti s mišljenjem nadležnog Ministarstva rada i mirovinskog sustava klasa: 110-01/14-01/30 urbroj: 524-03—01-03/1-14-2 od 24. 2. 2014. godine koje tumači da reprezentativni sindikati imaju samo ovlast više od nereprezentativnih, a ta je da samo oni mogu pregovarati s Vladom Republike Hrvatske o KUDSN-u, dok ostalim nereprezentativnim sindikatima svakako pripada pravo da brane interese svojih članova i sudjeluju u ostalim zajedničkim interesnim pitanjima od kojih je definitivno Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o policiji. Samim uključivanjem u ovaj postupak Sindikata državnih i lokalnih službenika i namještenika RH, koji ima manje članova nego neki nereprezentativni sindikati u MUP-u, dovoljno govori o kakvoj se zapravo diskriminaciji sindikata koji djeluju u MUP-u radi. Ovakvim postupanjem MUP-a u kojem donosi propise bez suglasnosti i savjetovanja sa svim sindikatima koji djeluju u MUP-u posredno se umanjuje značaj i uloga sindikata u zaštiti prava svojih članova te povređuje pravo na slobodu sindikalnog djelovanja uređeno čl. 60. Ustava Republike Hrvatske.
Naime, poštivanje propisane procedure za donošenje zakona i drugih propisa su demokratska vrijednost koja je zaštićena u nizu odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, kao i primjerice u Odluci broj: U-ll-1304/2013 od 16. 7. 2013. godine u kojoj Ustavni sud Republike Hrvatske navodi: "Poštovanje propisane procedure, ali i demokratskih standarda pri donošenju zakona, drugih propisa i općih akata najmanja je mjera zahtjeva koja se pred njihove donositelje postavlja u demokratskom društvu utemeljenom na vladavini prava.“
Naime, samo Vlada Republike Hrvatske može dijeliti sindikate na reprezentativne i nereprezentativne te ignorirati sindikate koji nisu reprezentativni u državnoj službi sukladno ZRUPS-u čija je svrha pregovaranje o KUDSN-u, a državnu službu ne čini samo MUP već i druga ministarstva poput Ministarstva pravosuđa, Ministarstva uprave, Ministarstva financija, Ministarstva obrane i dr. u kojim ministarstvima sindikati imaju jednaka prava i u kojima čak reprezentativni sindikati nemaju ni članova, ni predstavnika, niti u istima djeluju.
Budući da smo osnovani na temelju temeljnog i najvišeg pravnog akta – Ustava Republike Hrvatske te Zakona o radu, a samim time i registrirani u Vašem Ministarstvu stava smo, a i logično je za zaključiti, da imamo jednaka prava kao i drugi sindikati u svim ministarstvima izuzev prava na pregovaranje o KUDSN-u s Vladom Republike Hrvatske, a samim KUDSN-om nigdje se ne navodi da određena prava striktno pripadaju reprezentativnim sindikatima osobito jer se KUDSN primjenjuje na sve državne službenike i namještenike jednako pa bi bilo kakva drugačija primjena bila diskriminirajuća. Povrh svega, žalosna je činjenica, koja je zapravo najrelevantniji pokazatelj cijele situacije sa sindikatima u MUP-u da nas se, kao i druge nereprezentativne sindikate, uopće ne poziva na sindikalne sastanke koji se održavaju s resornim ministrom i njegovim suradnicima već čelnici MUP-a pozivaju samo navedena 3 reprezentativna sindikata što je vidljivo i prilikom sazivanja press konferencija za javnost u kojima sudjeluju samo ta 3 sindikata nazivajući ih „partnerskim“. Stoga, s opravdanim razlogom možemo zaključiti da mi ostali sindikati očito nismo „partneri“ i da nas se i u javnosti tako prikazuje čime nas se, kao i naše članove, izravno diskriminira i u medijima.
Smatramo da je ovakvo postupanje MUP-a u apsolutnoj suprotnosti s Konvencijom međunarodne organizacije rada broj 98 koju je Republika Hrvatska ratificirala još davne 1991. godine, a koja se odnosi na „pravo na organiziranje i kolektivno pregovaranje“ jer sama činjenica da nas se ne poziva na sindikalne sastanke, da u velikom broju slučajeva ne dobivamo odgovore na naše zahtjeve i dopise niti se poštuju zakonski rokovi u kojima je državno tijelo dužno ustupiti odgovor te da isti odgovori sadrže promašene teme ili se svode na uskratu podataka koji bi trebali biti javno dostupni, da se ne traži naše mišljenje prilikom donošenja i promjene pravnih akata iz djelokruga radno-pravnih pitanja zaposlenika MUP-a te da se vrši svojevrsna opstrukcija rada našeg sindikata dovoljno govori o razini diskriminacije, a očiti dokaz tome je i činjenica da Sindikat državnih i službenika i namještenika RH u MUP-u ima oko 600 članova, tj. 300 članova manje nego mi, a uživa veća prava od nas koji imamo trenutno preko 900 članova i crpi pravno na sindikalnog povjerenika tzv. „profesionalca“ u MUP-u (pravo sindikalnom povjereniku na naknadu plaće na puno radno vrijeme za obavljanje sindikalnih aktivnosti na 700 članova sindikata sukladno čl. 85. st. 2. KUDSN ) iako u MUP-u nema 700 članova, dok se to pravo nama osporava od 10. 1. 2018. godine do danas.
Stoga, navedeno ponašanje čelnih i odgovornih osoba MUP-a prerasta zapravo u grubo kršenje navedene Konvencije i načela jednakosti zajamčenog Ustavom Republike Hrvatske. Valja naglasiti kako nas se, kao i ostale „nereprezentativne“ sindikate koji djeluju unutar MUP-a, opstruira i u ostalim pravima koja imamo na temelju zakona i KUDSN-a te se prema nama MUP u odnosu na svoje „reprezentativne“ partnere odnosi „maćehinski“ slijedom čega nas se ograničava u našemu radu. Primjerice, reprezentativni sindikati dovode u pitanje sindikalni imunitet naših sindikalnih povjerenika, dok s druge strane grubo „zloupotrebljavaju“ sindikalni imunitet na način da imenuju primjerice svojim sindikalnim povjerenikom načelnika Policijske uprave dubrovačko-neretvanske kako bi ga zaštitili od disciplinskog progona zbog niza povreda službene dužnosti, a koji nikako ne može biti sindikalni povjerenik zbog funkcije koju obavlja jer je u sukobu interesa. Također dovode u pitanje prostor za rad koji smo dobili od MUP-a za sjedište sindikata, dok s druge strane oni po sindikatu imaju do 20 prostora na razini svih policijskih uprava diljem Hrvatske, a negdje čak i po policijskim postajama (preko 50 prostora s osiguranim telefonskim i telefaks linijama i Internetom te plaćenim svim režijskim i telekomunikacijskim troškovima od strane MUP-a) i to sve ni više ni manje nego na račun poreznih obveznika iako je čl. 91. st. 1. KUDSN-a sasvim jasan i razumljiv te decidirano propisuje da je čelnik državnog tijela (ministar) dužan bez naknade osigurati prostoriju (jednina), a ne prostorije (množina), za rad sindikata (iako u stvarnosti praktički svaki sindikalni povjerenik u policijskoj upravi, kojih je u Hrvatskoj 20, ima osiguranu navedenu prostoriju za potrebe tih reprezentativnih sindikata i nekih drugih sindikata). Obzirom da je sindikat jedan, a da su podružnice sindikata po policijskih upravama ustrojstveno sastavni dio tog sindikata, sukladno tome svakom sindikatu pripada jedna prostorija u MUP-u, a ne svakom sindikalnom povjereniku u policijskoj upravi po jedna prostorija kako je to u praksi za neke sindikate, a za neke ne. Bilo bi zanimljivo vidjeti koliko MUP godišnje izdvaja novčanih sredstava za ovakvo bahato ponašanje pojedinih sindikata koje ne bi bilo da MUP to ne dozvoljava, jer u konačnici MUP je taj koji daje i ovaj luksuz pojedinim sindikatima, a porezni obveznici ti koji u konačnici plaćaju tu njihovu „ljubav“.
Također ovom prilikom želimo naglasiti kako je ovakvo diskriminirajuće ponašanje svojom Odlukom „osudio“ i Ustavni sud Republike Hrvatske, broj: U-I-2766/2003 i dr. od dana 24. svibnja 2005. godine u kojoj je između ostaloga naveo i da „Dobrovoljnost i sloboda učlanjenja, odnosno istupanja iz članstva u sindikatima zajamčena je i zabranom stavljanja bilo koga u nepovoljniji položaj zbog članstva, odnosno nečlanstva, u sindikatu, odnosno sudjelovanja ili nesudjelovanja u djelatnosti sindikata“
Smatramo da nas se upravo zbog svoga rada, zalaganja za prava svojih članova, policijskih službenika i porasta članstva, budući da smo osnovani tek 2016. godine i da smo jedini sindikat u MUP-u koji je u rapidnom porastu članstva i da smo u dvije godine rada stekli povjerenje preko 900 zaposlenika MUP-a, izravno diskriminira u našemu radu i sprječava u daljnjem rastu što očito nekog u MUP-u itekako „žulja“ jer s nama nema dogovara „ispod stola“, naš rad je javan i transparentan, podnosimo financijska izvješća svojim članovima što niti jedan sindikat u MUP-u ne radi i nismo dužni apsolutno nikome ništa i stoga predstavljamo MUP-u „tvrd orah“ s kojim se ne može dogovarati „ispod stola“ pa smo stoga etiketirani kao jedan nepodobni i nereprezentativni sindikat.
Ono što je ironično je činjenica da pravo na sindikalnog povjerenika tzv. „profesionalca“ u kojem nas MUP ograničava i time indirektno nanosi materijalu i drugu štetu bez ikakvih problema crpi Sindikat državnih i lokalnih službenika i namještenika RH koji prema zadnjim podacima o broju članova unutar MUP-a broji manje 700 članova pa se postavlja pitanje kako je moguće da jedan sindikat crpi pravo na profesionalizaciju sindikalnog povjerenika (pravo na naknadu plaće na puno radno vrijeme za sindikalne aktivnosti na 700 članova sindikata iz čl. 85. st. 2. KUDSN) iako nema 700 članova u MUP-u, a drugom se sindikatu to pravo ograničava iako ima trenutno 914 članova tj. 214 više nego što to KUDSN određuje.
Naime, zahtjev za profesionalizaciju sindikalnog povjerenika podnijeli smo 10. 1. 2018. godine (prije 3 mjeseca) i do danas nam navedeno pravo MUP osporava na način da nam je tek nakon 2 mjeseca ili točnije 13. 3. 2018. godine odgovorio svojim dopisom klasa: UP/I-053-01/18-01/1 urbroj: 511-01-157-18-3 da je od Vaše Uprave za rad zatražilo mišljenje vezano za primjenu čl. 85. st. 2. KUDSN-a.
Sukladno svemu navedenome, od Vas kao resornog Ministarstva nadležnog za rad, radno-pravne odnose i sindikate, molimo i zahtijevamo da upozorite odgovorne osobe u Ministarstvu unutarnjih poslova da prestanu s konstantnim i sustavnim kršenjem zakonskih propisa i diskriminiranjem određenih sindikata u kojeg spada i Sindikat policijskih službenika te da o tome date svoje mišljenje i uputu o postupanju.
S poštovanjem,
P R E D S J E D N I K
Mario Puškarić
O TOME OBAVIJEST:
- Vlada Republike Hrvatske, n/r premijera gosp. Andreja Plenkovića,
- Ministarstvo unutarnjih poslova, Kabinet ministra, n/r ministra gosp. dr. sc. Davora Božinovića,
- Ministarstvo rada i mirovinskog sustava, Kabinet ministra, n/r ministra gosp. mr. sc. Marko Pavić,
- Hrvatski sabor, n/r predsjednika Hrvatskog sabora gosp. Gordana Jandrokovića,
- Hrvatski sabor, Odbor za Ustav, Poslovnik i politički sustav, n/r predsjednika Odbora gosp. akademika Željka Reinera,
- Hrvatski sabor, Odbor za zakonodavstvo, n/r predsjednice Odbora gđe Marije Jelkovac,
- Hrvatski sabor, Odbor za unutarnju politiku i nacionalnu sigurnost, n/r predsjednika Odbora gosp. Ranka Ostojića,
- Hrvatski sabor, Odbor za ljudska prava i prava nacionalnih manjina, n/r predsjednika Odbora gosp. prof. dr. sc. Milorada Pupovca,
- Hrvatski sabor, Odbor za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, n/r predsjednika Odbora gosp. Gordana Marasa,
- Ured predsjednice Republike Hrvatske, n/r predsjednice Republike Hrvatske gđe Kolinde Grabar Kitarović
- Ured pučke pravobraniteljice, n/r pučke pravobraniteljice n/r gđe Lore Vidović,
- Europska komisija, n/r predsjednika gosp. Jean-Claude Junckera,
- Veleposlanstvo Sjedinjenih američkih država u Republici Hrvatskoj, n/r njegove ekselencije W. Roberta Kohorsta,
- policijskim službenicima putem ustrojstvenih jedinica MUP-a,
- ARHIVA, ovdje.-